
AGENCIA MANACORNOTICIAS 16/11/2025 - 06:09:00 | ![]() ![]() |

![]() | Joan Mestre ha volgut agrair la implicació de totes les persones que fan possible la fira: paradistes, entitats, treballadors municipals i voluntaris. "Animam tothom a reservar la data i a gaudir d'una jornada |
Sant Llorenç des Cardassar celebra la V Fira de Producte, Comerç i Entitats Locals. El poble de Sant Llorenç des Cardassar es prepara per a acollir, un any més, la Fira de Producte, Comerç i Entitats Locals, que enguany arriba a la seva cinquena edició. La fira tindrà lloc el dissabte 29 de novembre, de 17.00 h a 23.00 h, i s'estendrà per diversos espais del centre del poble: plaça de l'Ajuntament, plaça de la Solidaritat, carrer Major i plaça Nova.
Durant la fira, els visitants podran gaudir d'una àmplia mostra d'artesania, producte local i gastronomia, amb parades de creadors i productors tant de Sant Llorenç com de diversos indrets de Mallorca. A més, s'han programat activitats familiars, com un carrusel infantil, espais de jocs i espectacles amb música ambiental, que contribuiran a crear un ambient festiu i acollidor per a totes les edats.
El regidor de Comerç, Joan Mestre: "La Fira és una oportunitat per donar visibilitat al talent local, a les petites empreses i a les entitats que fan poble. Des de la Regidoria de Comerç, apostam per dinamitzar el centre, reforçar el comerç de proximitat i crear espais de trobada que connectin als veïnats i veïnades, i també a les persones que ens visiten. Aquesta cinquena edició és una mostra de consolidació i de creixement."
Joan Mestre ha volgut agrair la implicació de totes les persones que fan possible la fira: paradistes, entitats, treballadors municipals i voluntaris. "Animam tothom a reservar la data i a gaudir d'una jornada plena de vida, sabor i comunitat."
PROGRAMA D'ACTIVITATS:
▪️17.00 h Obertura amb la Xerebanda.
▪️18.00 h Nadales a càrrec de l'escola de música.
▪️19.00 h Encesa de Llums i passa carrers acompanyats de la banda de música.
▪️20.30 h Música ambiental Frank & Llucia. L'Ajuntament convida tota la ciutadania a participar d'aquesta fira "per a tothom", que combina tradició, comerç i convivència en un entorn festiu i familiar.


- Inician este sábado 22 en Mallorca el refuerzo especial de trenes durante los fines de semana, que se prolongará hasta el 6 de enero, efectúan paradas en todas las estaciones intermedias entre origen y destino
- Inca acogerá el VII Certamen Internacional Copa Reina Hidromiel, un evento que se ha consolidado como uno de los encuentros más relevantes de Europa, del 20 al 23 de noviembre
- Construcción del parque fotovoltaico PFV Camp Bordoy hibridado con baterías, ubicado en el polígono 31, parcela 232 de Felanitx, emplazado en 17.745 m2 y con 4.032 paneles
- El Club Voleibol Manacor no puntúa ante un Zagreb sólido en recepción, no ha podido girar las tornas del encuentro con un local intratable que se ha impuesto por (3–1)
- Convocatoria pública para la elección de la persona que ejercerá el cargo de Juez de Paz sustituto del municipio de Maria de la Salut, presentación de solicitudes será de 10 días hábiles
- La “bendita locura” de un calendario que no da tregua
- VOX ACUSA AL PP DE BLOQUEAR LA CONSTRUCCIÓN DE VIVIENDA PROTEGIDA POR CÁLCULO ELECTORAL
- Rafa Nadal vuelve a jugar al tenis un año después de su último partido en la Copa Davis
- El PP insta a PSIB y Vox a poner condiciones “realistas” durante los próximos 15 días “si de verdad quieren negociar el techo de gasto”
- Registran una proposición de ley para la creación de la Universidad de Mallorca con Campus en las ciudades de Palma e Inca sin perjuicio de que pueda establecer en otros puntos de las Illes Balears
























Sí
No

















